Novinky

02.10.2017 Pracovní doba a úřední hodiny interních pracovníků DDM

Pracovní doba na budovách DDM je stanovena Husova 212 8-12, 13-16,30 pondělí-čtvrtek, 8-12, 13-14 pátek, Komenského 616 13- 19 kdy nás najdete v kanceláři nebo na budově /pokud se nejedná o změny v souvislosti s realizací akcí. Úřední hodiny jednotlivých interních pracovníků jsou stanoveny vzhledem k výuce: den čas místo Čivrná úterý 14.30-15 Komenského středa 14-15 Husova Bienová středa 13-17 Husova Vejnar pondělí 13-14 Husova Fiedler středa 13-16 Komenského Pro jednání mimo tyto hodiny si prosím sjednejte konkrétní schůzky Kontaktní telefony Husova-499422142, Komenského 499421427

26.09.2017 Vystavování dokladů pro pojištovny, potvrzení

potvrzení pro VZP 111 se bude vydávat pouze na hlavní budově Husova 212 u pí.Havlíčkové - kontakt 499422142 z důvodů administrativních požadavků pojišťovny. Děkujeme za pochopení

16.07.2017 Nestihli jste se přihlásit do zájmového kroužku?

Nevadí, pokud máte zájem navštěvovat nějaký kroužek, stále se můžete přihlašovat na základě konzultace s vedoucím kroužku/ kapacita a volná místa/ a přihlásit na 499422142 nebo 499421427u pracovníků DDM Vrchlabí.

01.06.2017 Hledáme vedoucí zájmových kroužků

Pro rozvoj pravidelné zájmové činnosti a vedení kroužků hledáme kvalifikované externí vedoucí. Požadavky- pedagogické vzdělání-minimum v rozsahu 40 hodin nebo jiné pg.vzdělání, kvalifikace trenér. Oblast zájmových kroužků- technické, výtvarné, tvořivé, sportovní, taneční ZÚ a jiné dle aktuální nabídky nebo přijďte s vlastní nabídkou. Rádi v našem DDM přivítáme všechny vedoucí se zájmem o práci s dětmi v rámci voilnočasových aktivit. Aktuálně hledáme vedoucí pro ZÚ Mladý hasič, hra na kytaru. Těšíme se na Vás!

23.11.2016 Půjčování kostýmů TS Oliver

Půjčování kostýmů TS Oliver na budově Komenského 616 vždy po dohodě s vedoucím oddělení M.Fiedlerem nebo I.Čivrnou. Z technickýh důvodů nemáme pevnou dobu na půjčování, pokud máte zájem, domluvte si s námi ternín, Půjčovné dle ceníku-kostým 100Kč, doplňky do 3 ks 50Kč. Díky

Podmínky pro členství v ZÚ

27.08.2016 Podmínky přijetí do pravidelných zájmových kroužků:

1/  Přihlášky do zájmových kroužků  je nutno zaevidovat do 23.9.2016

Pokud  nemáte možnost elektronického přihlášení, bude probíhat  zápis do zájmových kroužků 
na budovách DDM Pelíšek Husova 212- hlavní budova, Komenského 616 – Oliver 
v termínu  12.-16.9.2016  14-17,30hodin

2/  Úhrada školného musí být provedena bankovním převodem do 15.10.2016 

bankovním převodem na číslo účtu:1304139399/0800
na základě přiděleného variabilního symbolu systémem on-line přihlašování
!!! důležité !!! VS je přidělen vždy pro 1ZÚ
- výše školného je uvedeno v přehledu zájmových kroužků, viz* cena odvozena bez dotací

Podmínky činnosti zájmových kroužků
- Doba a čas schůzek jednotlivých ZÚ v této nabídce je předběžná a nejsou vyloučeny případné změny   
- Činnost ZÚ bude zahájena při stanoveném minimálním počtu zájemců stanoveným pro jednotlivé ZÚ
- Po dobu prázdnin ( podzimní, vánoční, jarní atd.) DDM „Pelíšek“ bude nabízet dětem 
a mládeži další činnosti a spontánní aktivity. Pravidelná činnost zájmových kroužků je v tuto 
dobu omezena, pokud není dohodnuto s vedoucím ZÚ jinak.
- V případě, že účastník přestane docházet do ZÚ bez uvedení vážného důvodu/ dlouhodobá nemoc, stěhování../ zápisné se nevrací. 
- Za cestu dítěte do ZÚ a zpět odpovídají rodiče.
- Při porušování a nedodržování řádu DDM Pelíšek může být člen ZÚ vyloučen.
- Podepsáním přihlášky rodiče potvrzují, že byli seznámeni s podmínkami docházky do ZÚ.

Další informace na www.ddmvrchlabi.cz nebo osobně rádi sdělíme :
 DDM „Pelíšek“, Husova 212, Komenského 616, Vrchlabí 1,
 telefonicky 499422 142,  DDM Oliver 499421427
prostřednictvím e-mailu, info@ddmvrchlabi.cz

Naši partneři